onsdag 12. september 2012

Fortsettelse på eske!

Hei dere!

Nå har vi kommet ganske mye lenger på esken, som jeg har vist i ett tidigere innlegg hvor jeg bare hadde laget en skisse av hvordan jeg ville esken min skulle se ut. Iløpet av tiden har jeg forandret litt på den iforhold til hvordan jeg ville ha den først, og her har dere mitt resultat så langt:

Startet jo såklart først med å lage arbeidsteining av esken!

Denne er laget med flipper for at den skal være mer stabil

Deretter brukte vi vår egen papp til og klippe ut arbeidstegningen slik vi ville at esken skulle se ut i størrelse.

Da ble den slik!
Og etter pappen var festet ordentlig stabilt sammen som du kan se på bildet over,
brukte vi lim og avis til å feste rundt selve esken:



Som dette rundt hele esken


Etter dette var gjort lot jeg avisen tørke til selve esken før
jeg startet meg å ''male'' over hele esken med hvit farge.
Dette gjorde vi for og gjøre den enda mer stabil, og for at
avisen ikke skulle syntes.

Meg som jobber! godt igang med malingen

Resultatet!

Nå gjenstår det bare og finne ut hvordan den skal se ut tilslutt,
og hvordan jeg vil at det ordentlige resultatet skal se ut. Mangler bare pynting og dekorasjon!



- marielleholter.blogspot.no

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar